جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

جشن عقیقه گل پسر

1392/6/5 18:53
نویسنده : مامان
1,527 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند وقتیه درگیر تدارک جشن عقیقه رادو ی ن کوچولو هستیم قراره هم افطاری باشه هم عقیقه که به نوعی ثوابش دو چندان باشه البته مراسم عقیقه دختر عمه رادی هم هست که با هم در یک تالار گرفته میشه 

 

کارتاشونم با عکسای ناز جفتشون چاپ کردیم که خیلی جالب شده از این گذشته پسر گل من انقدر بزرگ و شیرین زبون شده که نگو 

موهاش خیلی بلند شده دوست ندارم کوتاه کنم دوست دارم بلندتر بشه اخه حالت فرفری به خودشون گرفته و قیاشو جذاب تر کرده چند وقت پیش  بهم می گفت مامان موهامو کوتا کن زشته می خوام خوشکل بشم 

 

براش رنگ انگشتی گرفتم تا رو دیوارای حموم خوب نقاشی کنه تا یکم حس خط خط ی کردنش رو دیوارای خونه خنثی بشه همین امروز ظهر رژلب منو برداشته بود و تمام دیوار و نقاشی کشیده بود منم با دستمال افتادم به جون دیوار تا پاکش کنم با حالت طلبکارانه برگشته به من می گه دستمال نکش دیوار خراب می شه باباجون دعوات می کنه هاااا

رو تختیشو دائم از رو تخت پرت می کنه پایینو میگه اینجا خونمه در بزنید وارد شید 

همشو منو بغل می کنه میگه مامان خیلی دوست دارم اگه هم از دستش ناراحت بشم می گه مامان با من دوست هستی 

هنوزم غذای مورد علاقش تخم مرغه گوشتای غذاشم که مخفیانه بهش می دم وگرنه تفت می کنه 

هی زنگ می زنه خونه مامانیش می گه ما الان میایم خونتون خوب بعد سر من غرغر می کنه که حاضر شو بریم اصلا هم گوشش بدهکار نیست 

تو مترو که سوار میشم دائم در حال حرف زدن با دیگرانه عینک دودیشو می زنه و به خانم پشت سری میگه تو عینک نداری عینک بزن خوشکل میشی کل مترو با حرفاش می خندونه 

یه بار تو مترو از بس فضولی کرد بهش گفتم اگه فضولی کنی اقا شیره می خوردتا با صدای بلند گفت عمه جونو مامانی و بخوره نه منو 

ان شالله این هفته که مراسمش تموم بشه با عکسای جدیدش میام تا یکم وبلاگش از این بی حوصلگی دراد 

اینم چند نمونه از عکسای کچولوی مااا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شبنم
21 مرداد 92 13:57
سلام دوستان عزیزم
این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید
هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه
http://babyclip.persianblog.ir/