جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

مسافر کوچولو و باسواد ما

1392/6/22 23:34
نویسنده : مامان
652 بازدید
اشتراک گذاری

حدودا دو هفته پیش برای رادی تراشه های الماس سفارش دادم که خیلی هم بهش علاقه  نشون داد 

روزی یک کلمه بهش یاد می دم البته با کلی بازی و ادا در کل اموزش نباید خسته کننده باشه تا کودکو زده کنه 

رادی تقریبا خوب پیش می رفت تا اینکه هفته پیش مامانی و بابایی رادی راهی شمال شدن و به خاطر اصرار رادی که همش دریا دریا می کرد من با پسر کوچولو هم همسفرشون شدیم تو راه خیل یاذیت نکرد ولی شمال که رسیدیم خونه مامان بزرگم یکسره با پسرخالم سانی که هم سن هستن دعوا می کرد 

 

سانی قد من بزرگتره رادی نه قد من بزگترهمشغول تلفن و دوباره جیغ و گیس کشی وقت تمام

سانی من موهام صافه خوشکلتره موهای تو فره زشته رادی نه موهای من قشنگتره زبان

خلاصه دنیایی داشتیم با این دو تا وروجک یه روز بردمشون پارک بالای سرسره سانی گیر داده قد من بلندتره رادی هم بدتر جیغ می زد نه من بلندترم گریهیهو دعواشون شد و همدیگرو از بالا هل می دادن منم بدو بدو رفتم میانجی گری کردم کلی از خودم نصیحت دروکردممتفکر 

بعد بهشون گفتم هر کی دعوا نکنه شعورش بالاتره سانی شروع کرد شعور من بالاتره رادی نه شعور من بالاتره و باز دوباره جیغ و فریاد منم مونده بودم دیگه چه کار کنم با این دو تا خیال باطل

خلاصه دریا رو هم رفتیم و سوار قایق هم شدیم و یه دور زدیم و اومدیم من با مامان اینا نیومدم با خالم و سانی و رادی سوار اتوبوش شدیم و برگشتم چون مامان اینا هنوز می خواستن جاهای دیگه هم برن منم با این بچه و بدون همسری پشیمون شدم و اولین سفر اتوبوسی رادوین و هم جور کردم 

 

تا ساعت 10 شب که بلیت داشتیم هم رادی هم سانی رو نخوابوندیم برای همین به محض ورود به اتوبوس تا خود مشهد خوابیدن دیگه کار به جایی رسیده بود که به هم می گفتم ما خسته ایم چرا ما رو نمی خوابونن 

 

کلی تو خونه مامان بزگم اذیت کردن از بس جیغ کشیدن که همسایه ها به ستوه اومده بودن فقط دو روزی که رفتیم ویلای خالم خیلی راحت بودم چون تو حیاط بازی می کردن و زیاد به هم گیر نمی  دادن 

خلاصه الان در خانه خودمان در ارامش به سر می بریم رادی حدودا 12 کلمه یاد گرفته وخیلی خوب همکاری می کنه مجموعه اولش حدود 30 کلمه است که رادی تا الان یک سومشو و یاد گرفته ان شالله بتونه تا یک ماه اینده کتاب اولش و تموم کنه 

 

اینم چند عکس از  مسافرکوچولوی مااااا

کارتهای تراشه ها 

 

 رادی و سانی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
15 مهر 92 2:07
الهی هزار ماشالله چقده بزرگ شدی پسرم ..... خوشحالم برگشتی ...... پسرک باسواد




ممنون عزیزم


محمد
27 مهر 92 21:40
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
اسماباژگون
24 آذر 92 12:48
سلام خدا براتون نگهش دارههه اگر دوست داشتید به اینجا سر بزنید: سایت داریوش فرضیایی(عموپورنگ) http://farziaee.ir/?page_id=5249
مامانی درسا
27 آذر 92 11:51
عزیزمی بازم که رفتین !!!! کجایین شما ؟؟؟؟ هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامانی درسا
4 فروردین 93 3:04
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . دوست من سال نو مبارک و خوش انشاالله