جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

تولد يك سالگي

1390/10/10 1:07
نویسنده : مامان
302 بازدید
اشتراک گذاری
Fairy Graphics and Scraps

واي عزيز دلم پسر گلم عشق مامان توامروز يك ساله شدي

درست پارسال٣١شهريور تو همچين روزي ساعت 10 صبح به دنيا اومدي و زندگي رو براي من و بابات رنگين كردي الهي مامان قربون اون راه رفتنت بره كه ديگه الان دو روزه قشنگ راه مي ري

امروز رفتم برات كيك گرفتم يه تولد كوچيك با خاله و بچه هاي خاله بابا برات گرفتيم اخه مامانيت مسافرت بود براي همين جشن كوچيكي برات گرفتيم

ان شالله سال ديگه جبران مي كنم ماماني

فردا هم مي ريم ولايت بابا تا تو هم به كمي اب و هوا عوض كني

پسر گلم امروز بعد از يك هفته باباش و ديد اخه باباش رفته بود تهران وقتي كه باباش و ديد از خوشحالي نمي دونست چه كار كنه همش مي گفت بابا ددرر الهي ماماني به قربونت بره كه ازشدت دلتنگي از بغل بابات كنده نمي شدي

راستي ديروز رفتم واكسن يك سالگي تو با دايي زدم خيلي خوب بود اونجا افسانه دوست دوران راهنماييم و ديدم اونم يه دختر شش ماهه داشت

خب ماماني الهي صد ساله بشي پسرم الهي هميشه سالم و شاد زندگي كني

حالا با خودت مي گي اين ماماني من عين ننه بزرگا هي دعا مي كنه نه !لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ثمين
1 مهر 90 0:09
سلام.تولد ني ني گلتون مبارك.ان شا ا.. كه هميشه شاد و خرم باشيد.
نائب الزياره ما هم باشيد.خيلي دلم ميخواد بيام مشهد.



خب عزيزم تشريف بياريد ما در خدمتيم