جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

گل پسر مامان

1390/11/23 23:31
نویسنده : مامان
580 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه بچم یاد گرفته مامانو بترسونه دستشو می گیره جلوی صورتش می گه پخ ومن و باباش  هم حسابی ذوق مرگ میشیم

 

جریان یاد گرفتن ایم کارش از اونجایی شروع شد که روز جمعه 21 بهمن با بابایی رفتیم حونه همکارش عیادت اونجا پسری بغل همه می رفت اونا هم می گفتن وای چه بچه خونگرمی بزنم به تخته راست هم می گن بعد من به سرم زد بریم الماس شرق کتری و قوری بخریم حالا تو ترافیک وای پسری هم گشنه

 

رسیدیم اونجا از ذوقش دائم می خندید و با همه بای بای می کرد دو سه بارم طبق معمول افتاد رو زمین سمبوسه گرفتم و یکم بهش دادم بعد هم  بدون هیچ گونه خریدی به خاطر شلوغی بیش از حد از اونجا زدیم بیرون رفتیم تو راهم همش ترافیک بود پسر کوچولوی ما هم که حسابی نق نق می کرد منم برای اینکه سرگرمش کنم تا به خونه برسیم هی دستمو جلوی صورتم می کردم و می گفتم پخ اونم ریسه می رفت از خند بعد هم دستشو گزاشتم رو صورتش دو سه بار خودم دستشو برداشتم و صدا دراوردم که یاد گرفت

 

حالا هم تا می گی مامان بترسون زودی می گه پخ پشت تلفنم مامانیش هی ازش سوال می کنه دیگه تمام اعضای بدنشم بلده و قشنگ اشاره می کنه

قربون پخ کردنت عزیز دل مادررررررررررررررررررررر

 

چند تا عکس از پسری تو ادامه مطلب گزاشتم با اجازه پخخخخخخخخخخخخخ

2.jpg 

frametoy_20111216152932PVPz.jpg 

f7vktmfajqo4wxhmdy1b.jpg 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیوا
24 بهمن 90 2:15
وااای بخورم این گل پسر قند عسل رو ماشالله براش اسفند دود کن
مامانی درسا
24 بهمن 90 2:44
یه بار نظر گذاشتم یه طوری شد که نمیدونم ثبت شد یا نه . اشکال نداره دوباره میزارم . www.photofacer. com . امیذوارم استفاده کنی. دوست دارم .
مامان بیتا
24 بهمن 90 10:13
چه عکس های قشنگی !!!!!!همیشه سلامت باشی گلم
مامانی درسا
25 بهمن 90 20:43
عزیزم روز عشق و محبت بر شما دوست عزیزم مبارک