جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

از مسافرت تا ختنه جوانمرد کوچککککککککککک

1393/3/3 10:52
نویسنده : مامان
933 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی خونه ما امسال عید با مامان و باباش راهی رشت شدن تو انزلی هتل گرفتیم و مستقر شدیم از و اطراف رشت و حسابی گشتیم از همه جا قشنگتر ماسوله بود با اینکه با این شیطون بلای فضول کلی اذیت شدیم خیلی بهمون خوش گذشت

رادی هم اولی که وارد ماسوله شدیم همینطور بی هوا فقط بدو بدو می کرد منم دنبالش  که از پشت بام ها نیفته بعد از یک ساعت که پدر من و باباشو دراورد اقا فهمید که باید یواش و با احتیاط راه بره همشم هموس اش می کرد و کاسه کاسه اش می خورد بعدم گیر داد که با لباس محلی عکس بگیره من و باباشم مجبور کرد لباس بپوشیمو باهاش عکس بگیریم تو ماسوله چند تا توریست چینی بودن که چند تا عکس قشنگ از رادی انداختن

رادی:بابا اینا کین چرا این شکلین متفکر

بابای رادی :بابایی اینا بابا مامان چوچانن اومدن ایران گردی خندونک

بعد از ماسوله راهی قلعه حسن خان فومن شدیم نزدیک دو هزار تا پله بود که مستقیم به قله کوه ختم می شد حدودا دو کیلومتر راه اونم سربالایی رادی بدون کمک ما بالا رفت اما بعد از پایین اومدن افتاد تا صبح تکون نخورد

تالاب انزلی هم با قایق دور زدیم و حسابی به رادی ما هم خوش گذشت

بعد از رشت هم دو روز رفتیم بابلسر و رادی فقط با ماسه ها بازی می کرد و در کل با دریا کاری نداشت

از مسافرت برگشتنی هم فهمیدیم تو هتل رادی کارت اداره باباشو انداخته تو صندوق صدقات اینم از خرابکاری پسر کوچولی ما

بعد از مسافرت هم نوبت به ختنه اقا پسر رسید خیلی برای دکتر و روش ختنش پرس و جو کردم به روش سنتی  ختنش کردیم که الحمدالله امروز روز سومشو  وخلی هم خوب همکاری کرد فقط مو قع ختنش خیلی جیغ داد زد اولی که وارد مطب دکتر شدیم فهمید برای چی اومده و به طف در وردودی بدو بدو کرد می گفت من نمی خوام ختنه کنم

 

با اینکه هیچ ذهنیتی از ختنه نداشت فقط براش توضیح دادیم که اقای دکتر می خواد چسب بزنه اما امن می ترسید تا اینکه وقت ختنش که شد مطب و رو سرش گزاشت جیغ می زد کچلمن گشنمه منو ببرید من دیش دارم واوای وای الان قیچی می کنن چاقو می زنن خلاصه پدر هممون و دراورد ولی الانه که خلی خوبه

 

تازه می فهمم بچه اروم چه نعمتیه نه بلند می شه نه فضولی می کنه فکر کنم این چند روزه چاق هم بشه همه می گن پاهای رادی یه چند روز استراحت می کنه چشمک

 

 

 

اینم چند تا عکس از مسافرکوچولی ماااااااااااااااااااااا

 

 

رادی کنار دریا رو ماسه ها

 

رادی متفکر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آتریسا
17 خرداد 93 13:21
چه پسر خوشگل وخوش تیپی.خوشحال میشم به ماهم سربزنیدوباهم دوست باشیم