جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

بدون عنوان

1390/3/15 19:50
نویسنده : مامان
137 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقدیم به پسرم-  که مدتهاست در وجودم ریشه دوانده است

و زندگی را برای من و پدرش رنگین کرده است

به امید دیدار هر چه زودترمان

 

   

 

 

فردا تو مي آيي....

سر سجاده عشق عطر حضور تو مي پيچد

و من

صداي گرم تو را عاشقانه حس خواهم كرد!

و بر خود مي بالم

تو مي آيي مسافر كوچك من ...

و من كه روزهاست در حسرت نگاهت آرام و قرار ندارم

آرامش مي يابم

 

    
عزيز دل مامان چند شبه كه خيلي داري اذيت مي كني و نمي زاري ماماني شبها بخوابه اتاقت و تميز كردم ساك بيمارستانتم بستم فردا ميرم خونه ماماني ديگه دو روزه مونده تا تو بياي پيشمون از خدا ميخوام كه سالم به دنيا بياي ماماني الان هم از حموم اومدم بابايي خوابه اين چند روز از دست من و تو چي كشيد بيچاره الهييييييييي

ماماني امشب ديگه اخرين شبيه كه بدون تو اپ مي كنم البته تو هميشه تو شكم ماماني ابراز وجود مي كني الانم هي داري شيطوني مي كني واي كه دلم براي تكون خوردنات هم تنگ ميشه پسركم ميخوام امشب براي سلامتيت نماز شب بخونم ماماني تو هم براي من دعا كن پسر گلم

+ نوشته شده در  دوشنبه 29 شهریور1389ساعت 0:16  توسط بهار   |  3 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)