جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

حرفهای یک عدد مامان

1390/9/24 1:46
نویسنده : مامان
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوانمرد کوچک من امشب بابایی نیست و منو  تو تنها و کنار هم خوابیدیم امشب که کنارم خوابیده بودی با تمام وجود بغلت کردم ارزو کردم که ای کاش هیچ وقت بزرگ نشی و همیشه کنار مامانی بمونی

ای کاش همیشه شیرینی لبخندت با تمام وجودت حس بشه و هیچ وقت اونا با غم و غصه عوض نکنی

ای کاش شادی دوران کودکیت با خاطرات خوشی گره بخوره عزیز دلم

 

پسرم همیشه ارزو دارم  همین طور که با عشق بر گونهایم بوسه می زنی واز ته دل دوستم داری فردایی که من نباشم همسر و بچه هایت را  در اغوش بگیری و از ته دل به انها  محبت کن و برای همسرت مردی فداکار و دلسوز و برای کودکانت پدری قوی و مهربان باشی

پسرم همیشه و همه جا پدرت در کنارت  واگر من باشم و نباشم دعای خیرم همیشه پشت سرت خواهد بود

تمام زندگی من فدای یک لبخند زیبای تو عزیز دل مادر

frametoy_20111214114247RhD6.jpg 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیلای
24 آذر 90 1:53
سلام ، بهار حرفات قشنگ بود منم وقتی دخترمو بغل میکنم میگم کاش همیشه اینقدری بمونه تو بغلم بخوابه