جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

بدون عنوان

1390/3/15 19:44
نویسنده : مامان
102 بازدید
اشتراک گذاری

بهار ۸۹ با تمام قشنگیهاس اومد

 

نی نی نازم تو این مدت خیلی اذیت شدم اما اشکالی نداره مامان شدن هم این دردسرها رو داره اما تو عمرم اینقد ر دکتر نرفته بودم خب بگزریم بهار ۸۹ از ره رسید بابایی عیدی  به هم یه گلدون گل خیلی زیبا هدیه داد جای شما هم خیلی خالی بود ان شا الله سال دیگه کنار هر دو مونی

امسال عید زیاد خوب نبود می دونم تو هم خیلی اذیت شدی اما دیگه چه کار می شه کرد زندگیه البته من هیچ وقت تلخی این عید و یادم نمی ره اونم به خاطر ادمهایی که ولش کن عزیزم

مامانی بعد عید امتحان داره خودشو تو عید خفه کرد از بس خوند حالا هم باید برم ناها ر می خوام پیتزا درست کنم بابایی خیلی دوست داره

فعلا بای

+ نوشته شده در  پنجشنبه 18 شهریور1389ساعت 11:39  توسط بهار   |  آرشیو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)