جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

من و پسرم تنهای تنها

1390/10/12 15:49
نویسنده : مامان
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همهگی

 

دو سه روزه که بابایی رادوی ن رفته تهران برای دفاع منو پسر کوچولو هم تنها موندیم با خدا

 

راد و ی ن و هر روز صبح میبردم بیرون یه ساعتی با هم می گشتیم و می اومدیم خونه امروز هم بردمش بیرون تو حیاط دوچرخش و اوردم یکم بازی کرد

بچم طفلی هر کی از راه پله ها رد می شد و صداش میومد تندی به طرف در می رفت تا در و باز کنه یا همش لباساشا از کمد درمیاوردو می گفت بریم می گفتم کجا میرفت به طرف در

این مطلبو تو نت دیدم خیلی خوشم اومد

پدر و پسر داشتن صحبت میکردن!!
پدر دستشو ميندازه دوره گردنه پسرش ميگه پسرم من شيرم يا تو؟
پسر ميگه : من..!!
پدر ميگه : پسرم من شيرم يا تو؟؟!!
پسر ميگه : بازم من شيرم...
پدر عصبي مشه دستشو از رو شونه پسرش بر ميداره ميگه : من شيرم يا تو!!؟؟
پسر ميگه : بابا تو شيري...!!
پدر ميگه : چرا بار اول و دوم گفتي من حالا ميگي تو ؟؟
پسر گفت : آخه دفعه های قبلي دستت رو شونم بود فکر کردم يه کوه پشتمه اما حالا...
به سلامتي هرچي پدره
 
اگر 4 تکه نان  خيلي خوشمزه وجود داشته باشد و شما 5 نفر باشيد
کسي که اصلا از مزه آن نان خوشش نمي آيد (( مادر )) است
 
مادر يعني به تعداد همه روزهاي گذشته تو، صبوري! مادر يعني به تعداد همه روزهاي آينده تو ،دلواپسي! مادر يعني به تعداد آرامش همه خوابهاي کودکانه تو، بيداري ! مادر يعني بهانه بوسيدن خستگي دستهايي که عمري به پاي باليدن تو چروک شد! مادر يعني بهانه در آغوش کشيدن زني که نوازشگر همه سالهاي دلتنگي تو بود!
مادر يعني باز هم بهانه مادر گرفتن....
 
پدرم هر وقت ميگفت "درست ميشود"...
تمام نگراني هايم به يک باره رنگ ميباخت...
 
چند تا عکس از بازی رادوین تو حیاط براتون گزاشتم
 

IMG_3091.JPGIMG_3099.JPGIMG_3107.JPG

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم -----------♥
12 دی 90 16:31
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من میم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم ادرس وب:http://nanaznanaz.niniweblog.com