جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

بدون عنوان

1390/3/15 19:44
نویسنده : مامان
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز مامان امروز صبح كه بيدار شدم زياد حالم خوب نبود كتري رو گزاشتم رو گاز و رفتم سراغ اينرنت  اخه دارم دنبال يه اسم تك براي گل پسرم مي گردم از ۸ خرداد كه ديگه تكونات كاملا مشخص مي شه دل ماماني هم براي ديدنت ضعف ميره چند شب پيش خوابت و ديدم خواب ديدم كه دارم مي رم مكه يكدفعه اتو بوس و نگه مي دارن مامانم مياد تو رو مي زاره تو بغلم  واي نمي دوني چه حس قشنگي بودئ وقتي تو با اون چشمهاي نازت منو نگاه مي كردي بابايي هم براي ديدنت لحظه شماري مي كنه مي گه كي دوباره مي ريم سونو !

 

ديرو ز رفتم بهداشت واكسن زدو ماماي اونجا مي گه وزنتزاده بايد مراعات كنم ماما ني جونم اما نمي تونم چيزي نخورم تا يه كم ضعف مي كنم تو شروع به لگد زدن مي كني ولي خب چاره چيه سعي مي كنم برنجم  و كم كنم

حال تا هفته ديگه كه دوباره برم پيش دكترم وقت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)