جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

عشق کامی

1390/11/20 10:19
نویسنده : مامان
471 بازدید
اشتراک گذاری

بله این پسر کچولوی م ا از بس دیده مامان باباش پای کامی نشستن با خودش گفته ای بابا این کامی و دنیای اینترنت چه خبره برم ازش سر در بیارم

 IMG_3320.JPG 

تازگی ها تا ازش غافل میشیم میبینم رفته تو اتاق با هزار زحمت رفته رو صندلی نشسته کامی رو روشن کرده و زل زده بهش هی هم موس و کیبورد و تکون می ده تا ازش چیزی سر دربیاره باباشم جرات اینکه لب تابشو دربیاره رو نداره گیر می ده که باید بدیش به من اون شب من تمام برقا رو خاموش کردم میبینم رادو ی ن تو تاریکی اتاق پاشده رفته سررایانه اخه یکی نیست به این بگه بچه بشین تو چی میخوای از این بیچاره غیر از اینکه هی خاموش روشنش کنی هاااااااا

 IMG_3314.JPG 

چند روز پیش عمه شو با مامان فرشتش اومدن خونه ما تا جایی که تونست هی خوردو هی بازی کرد انقدر که دیگه نصف شبم ول کن نبود باباش برده بودش پارک پاندا که نزدیک خونمونه اونجا سوار ماشین شارزی که شده یه دور زده باز که می خواسته پیاده بشه خودش به اقایی که بچه ها رو سوار می کرده گفته بریممممم اونم دلش سوخته دوباره یه دورش داده کلا وقتی می ره اونجا بیشتر وسایلو مجانی سوار می شه

اینم یه عکس از رادی در زیر ملحفه ابتکار مامانی

IMG_3335.JPG 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
20 بهمن 90 11:41
قربون این مینی دانشمند بشه خالش . مامانی اسپند با دود فراوون لطفا" .

حتما عزیز
مامان ابوالفضل
21 بهمن 90 16:54
قربون پسر خوشگللللللللللل
بابای دوقلوها
22 بهمن 90 11:34
چه پسملی، دسته گلی. خدا حفظش کنه. اگر با تبادل لینک موافقید دوقلوها رو لینک کنید و بهم اطلاع بدید که گل پسملی رو لینک کنم. به امید دیدار