جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

امروز 6بهمنه

1390/11/6 12:57
نویسنده : مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

كاش شمع مي توانست به جاي جمع آب شود .

قشنگ ترين تولد شايد شب آغازين بي دغدغه ماندن در گهواره است . چرا كه بعد از آن عمري سوختن

و شريك شدن با اشك چون فواره است و آخرش آرزوي رسيدن به نقطه اي در آن سوي سياره است .

گمان مي كنم كسي هرگز تولد خود را نخواهد ديد .

زيباترين تولدها تنها آن هاييست كه در رويا براي كسي مي گيريم و يا كسي برايمان مي گيرد و من تمام

بهمن كه نامش هم مثل ساكنانش مقدس است برايت در جايي دور پشت بوته هاي بي خار گل سرخ

با دو سيب سرخ كه در آستانه ي افتادن به هم رسيدند و با شمعي كه به جاي من و تو آب مي شود

تولد خواهم گرفت .



بذار يه چيزي بمونه بين من و بين خودت

فقط يه معني نداره به خاطر تولدت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ناهید مامان اروین
9 بهمن 90 1:14
با اجازه لینکتون کردم....
آکام
10 بهمن 90 12:49
سلام برای تولد آکام شما هم دعوتید
شيوا مامان پارسا و پري ناز
12 بهمن 90 3:52
,وبلاگت قشنگه لينكت كردم به منم سري بزن
مامان آینده
14 بهمن 90 21:54
سلام ببخشیدااااا بازم اومدم خواستم بگم که من تو لینک دوستات نبودمااااااااااا
شيوا مامان پارسا و پري ناز
15 بهمن 90 1:16
من لينكتون كردم دوست داشتي لينكم كن ممنونم
مامان ثمين
16 بهمن 90 10:12
سلام.مرسي كه به ما سرزديد.گل پسري رو ببوسيد.
lمامانی درسا
16 بهمن 90 10:20
سلام دوست من . منو ببخش بخاطر اینکه لینکت نکردم . بذار به حساب شلوغی زندگی . واقعا" نمیدونم جطور شده . تا حالا اینقدر بی معرفت نبودم . اما الان اینکارو کردم . دوست دارم . بهارجان . پسر قند عسلا هم ببوس .
مامان ترمه
17 بهمن 90 0:07
azizam man linket kardam kheili waghteh
زهره مامان آینده باران
19 بهمن 90 10:47
سلام مامان رادوین تمام وبلاگو یه نفس خوندم و عکسای رادوینو دیدمو کلی غش رفت دلم می بوسمت محکم