جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

انارکم تولدت مبارک

1390/11/5 18:41
نویسنده : مامان
375 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل قشنگم ميوه بهشتيم انار نازنينم

خاله جون تولدت مبارك............

يادته كيك تبلد خواستي..ميگفتي فوتش كنم فوتش كنم؟

برايت كيك تولد سفارش داده بابات...

برات دارم ريسه ماه و ستاره درست ميكنم

برات داريم تولد ميگيريم

خاله مي دوني همه دارن با چشماي پر اشك تولدتو تبريك مي گن

اما همين كه تو خوشحالي همين كه جات خوبه براي ما همين كافيه خاله

اناركم بيا تو خواب مامانت تا اروم بشه

اناركم بيا تو بغل بابات تا درداش كمتر بشه

اناركم به خدا بگو اين رسمش نبود ما تولدتو تنها بدون حضورت تو بگيرم

خاله به فرشته ها بگو بيان مامانتو اروم كنن ما كه دق كرديم خاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیلای
16 بهمن 90 20:27
خدا صبربده به همتون.منمتولدشو تبریک میگم جاش خیلی خالی .به زمان احتیاج دارین ولی مامان باباش تا عمر دارن اشک میریزن من یه خواهر داشتم که از من بزرگتر بود خیلی وفت پیش فوت کرد ولی مامانم هنوز گریه میکنه خدا نصیب نکنه خیلی درد بزرگیه ، عزیزم منم با کمال میل لینکت میکنم