جوانمرد كوچك جوانمرد كوچك ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

نجواهاي من با ني ني نازم

بدون عنوان

1390/3/15 19:45
نویسنده : مامان
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر مامانی دیروز بابایی رفت و خونه جدید و قولنامه کرد البته این خونه زیاد هم بزرگ نیست اما زیرزمین و گاراژ بزرگی داره حیاطشم از این خونه بزرگتره خوبیش اینه که همش رهنه و اجاره نباید بدیم

 

تازگی ها خیلی شیطون شدی حالا دیگه بابایی رو از من بیشتر دوست داری نا قلا  هر وقت بابایی باهات حرف می زنه شروع به تکون خوردن میخوری اونم کلی ذوق می کنه و هی تو رو با اسم صدا می کنه مامانی دیگه دقیق ۱۰۰ روزه دیگه مونده که فرشته کوچولوی من  به دنیا بیاد منم دیگه دارم کم کم وسایل و جمع می کنم البته بابایی زیاد دوست نداره که کار کنم خودش کمکم می کنه  کم کم باید برای شما هم لباس بخرم عزیزم حالا تا ببریم خونه جدید وقت دارم  فعلا بای بای

+ نوشته شده در  پنجشنبه 18 شهریور1389ساعت 11:41  توسط بهار   |  آرشیو نظرات
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)